jump to navigation

Η χούντα στο βιογραφικό των βιογραφικών Αύγουστος 2, 2011

Posted by mariandr in Ελλάδα, Εντυπώσεις, Ενημέρωση, Κείμενα του 2011, Μνήμες του λαού μου.
trackback

Eίμαι γυναίκα και στο βιογραφικό μου δε διστάζω να βάλω και την ηλικία μου. Το κάνω από άποψη. Δοξάζω το Θεό που μ αξίωσε να φτάσω ως την ηλικία που είμαι-άλλοι πέθαναν πολύ νωρίτερα και αλλοι δεν πρόλαβαν καν να γεννηθούν – και εύχομαι να μου δώσει άλλα τόσα χρόνια να ζήσω. Θεωρώ σχεδόν

αιρετικό απο πλευράς πολλών «της εκκλησίας» να κρυβουν τα χρόνια τους και από πλευράς ψυχολογικής το βρίσκω κομπλεξικό. Δικαίωμα μου και άποψη μου, το παμε. Δικαίωμα και του συμβούλου του πρωθυπουργού λοιπόν (δεν χρειάζονται ονόματα)να βάζει στο δικό του βιογραφικό ο,τι γουστάρει κι αγαπάει. Όταν έτυχε να το διαβάσω – ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΝ ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ- ξεκινούσε με το ότι βασανίστηκε στην ΕΑΤ ΕΣΑ και πως γνωρίστηκε με το Θεοδωράκη το 1968.
Ο περί ου λόγος απασχόλησε τα κυριακάτικα φύλλα γιατί ο ρόλος του θα είναι η οικονομική συν-εποπτεία με άλλους(ξένους και μη) στην εφαρμογή του Μεσοπρόθεσμου.
Αναρωτήθηκα αφελώς γιατί θα πρέπει για έναν τέτοιο ρόλο και ενα τετοιο πόστο να θεωρείται βασικό προσόν η φυλάκιση στα χρόνια της χούντας. Μετά τσαντίστηκα για πολλούς λόγους τους οποίους εκμυστηρεύτηκα σε φίλο του πατέρα, παλιό «στέλεχος του ΠΑΚ». -Να σου πω, του είπα, σαν πολλά στελέχη δεν είχε και το ΠΑΚ? Εχουμε ασχοληθεί σοβαρά με το πόσοι από το 1981 και μετά δήλωναν «ΠΑΚ» για να πάρουν θεσούλες και θεσάρες στο Δημοσιο και να γίνουν νεόπλουτοι ερασιτεχνες εργοδότες στον ιδιωτικό τομέα;
Δεν με κοιτούσε στα μάτια, και τί να πει; Αλήθεια, πώς εξαργυρώνεται μια αντίσταση στο όνομα και χάριν της πατρίδας; Mε μια βίλα εκατομμυρίων, μια μεζονέτα, πέντε χρόνια διακοπές στις Μαλδίβες για τις γυναίκες και ερωμένες των αντιστασιακών,με φοροδιαφυγή, με αναπαραγωγή ιστορικών ντοκιμαντέρ για τη χούντα «να ναι η μνήμη ασβεστη» , με τί;  Και γιατί θα πρέπει να χει κανείς έγνοια και μεράκι να δημοσιοποιεί  το τί έκανε για την αντίσταση και την όποια αντίσταση; Να του πούμε μπράβο, να του χτυπήσουμε παλαμάκια, να εξιλεωθούν όλες του οι αμαρτίες και όλα τα ελαττώμματα του κακού εαυτού του να υποτιμηθούν γιατί υπήρξε αντιστασιακός; ; Θα είναι πιο ερωτεύσιμος ίσως;

Τελικά, αυτές οι άλυτες εσωτερικές συγκρούσεις καμιά φορά σε οδηγούν σε σπουδαία πόστα…

Τελικά, κάποιοι πεθαίνουν πάντα αγιάτρευτοι αφελείς σαν τους Λημεριώτες

Τελικά, γέρασα και ακόμα δεν έμαθα πώς γράφεται το «πετυχημένο βιογραφικό»…

Τελικά, η χούντα πρέπει να ταν πολύ ευφυής…. και οι Αμερικανοί ευφυέστεροι όλων…

Τελικά, σόρρυ που το φερνω το θέμα στο «εγώ» μου, αλλά έσωσα εναν πρόσφατα με κίνδυνο της ζωής μου. Να το βάλω στο βιογραφικό μου ή θα ναι χειρότερα για μένα γιατί ο αλτρουϊσμός είναι άγνωστη λέξη στο πολίτικαλυ κορρέκτ σύστημα; Να βάλω στο βιογραφικό μου πόσους μετανάστες έχω βοηθήσει ή με πρόλαβαν οι Νταλαραίοι ή δεν πιάνει η δική μου βοήθεια γιατί τους ‘πέρασα’ τους μετανάστες από την ενορία της γειτονιάς να πάρουν συσσίτιο και ο Χριστός κάνει τζιζ???
Ας πάμε για φαϊ και νάνι όμως. μετά τη μεσημεριανή σιέστα συζητάμε για τα βιογραφικά.

Καλή όρεξη ,με συνοδεία το άκουσμα του παρακάτω «αρχαίου» άσματος…

Σχόλια»

No comments yet — be the first.

Σχολιάστε

