jump to navigation

O Ερντογάν, η γάτα, το δίκιο της Σοφίας και ..εγώ Ιανουαρίου 26, 2012

Posted by mariandr in Ανθρώπινα δικαιώματα, Ελληνισμός στον Κόσμο, Ελληνική Διπλωματία, Εντυπώσεις, Ο λόγος στα Λημεριωτάκια, TOURKIA.
trackback

Ημουν ένα κράμα πίκρας και περισυλλογής προχθές. Πώς να το πω με απλά λόγια Λημεριώτες; Εδώ ο κόσμος καίγεται και εγώ

σκάρωνα ερωταποκρίσεις στον εαυτό μου για τις σχέσεις των ανθρώπων. Σε ακόμα απλούστερα Ελληνικά, ημουν «με τους άλλους» αλλά κανείς δεν τολμούσε να μου μιλήσει, και μάλλον και δεν πετύχαιναν να με κάνουν να γελάσω. Τι και αν μου λεγαν «λεφτά υπαρχουν», το χειλάκι μου δεν κουνιόταν να δείξει ίχνος χαμόγελου…Ωσπου..έσκασε..

Η Γαλλία ποινικοποιούσε πανηγυρικά την απόρριψη της παραδοχής της αρμενικής γενοκτονίας και νασου και βγαίνει ο φίλος μου ο Ερντογάν στο γυαλί και όλο αγανακτηση αρχίζει να φωναζει κατά του..ευρωπαϊκού ρατσισμού και φασισμού που μαστίζει την Ευρώπη. Απλώς πέθανα στα γέλια –και δεν ειρωνεύομαι. Μπορεί το 2012 μόλις να μπήκε, αλλά η δήλωση Ερντογαν θα καταγραφεί ως η πλέον αστεία ατάκα της χρονιάς (του 2012).

Τον αράπη κι αν τον πλένεις…

Δε μπα να χεις 6000 τουρκικά σίριαλ στην ελληνική Τιβι και να κτίζεις ελληνοτουρκικές φιλίες, δε μπα να φτιαξαν οι ίδιοι οι Γαλλοι εν πολλοίς και εν ολίγοις τον Κεμάλ (και ουχί μόνο οι Γερμανοί) οι Τούρκοι , είτε Τούρκοι (χωρικοί) είτε Οθωμανοί (κουλτουριάρηδες) το δίκιο του σπαθιού και την εδαφική κατοχή έχουν ως πυξίδα να πορεύονται.

Ηταν λέει μια γάτα,λημεριώτες και λημεριώτισσες,  και αγαπησε πολύ έναν πανέμορφο νέο. Παρακάλεσε την Αφροδίτη να την κάνει ομορφη κοπέλα και η Αφροδίτη την κατασυμπάθησε, και της έκανε το χατήρι. Παντρευτηκε λοιόν ο νέος την όμορφη κοπέλα που φυσικά είχε σφόδρα ερωτευτεί λόγω του κάλλους της, αλλά η Αφροδίτη δεν απεσύρθη! Για να δω, σκέφτηκε, άλλαξε ο γατίσιος ψυχισμός τώρα που η γατα έγινε άνθρωπος; Και αφησε κρυφά να γλυστρήσει στην κρεββατοκάμαρα των δυο νιόπαντρων ένα ποντίκι…

Αυτό ήταν… η κοπέλα παράτησε την αγκαλιά του άντρα της και άρχισε να κυνηγά το ποντίκι…

Για όσους πάλι δεν καταλαβαίνετε πώς μπορεί να παραβληθεί ο φίλος μου ο Ερντογάν με τη γάτα του αρχαιοελληνικού ανεκδότου και πιστεύετε πως έχω θέμα έκφρασης και διατύπωσης των νοημάτων και συλλογισμών  μου , σκοπεύω να σας εντείνω τις υποψίες περί της νοηματικής μου ασάφειας, με την κάτωθι εκμυστήρευση:

Οσο αστείος μου φάνηκε ο Ερντο με τις κραυγές του για ευρωπαϊκό ρατσισμό και φασισμό, άλλο τόσο στα σοβαρά συμφωνώ σε πολλά σημεία  με το κείμενο –«ανοιχτή επιστολή στους Γάλλους νομοθέτες» (της SOPHİE QUİNTİN ADALI στη Hurriyet) και επαυξάνω με το ακόλουθο απόσπασμα:

 

 

Come what may, I intend to remain the master of my own conscience and do not recognize the right of the state – any state – to impose on me a historical “truth” with the force of the law. “The totalitarians in our midst,” as Friedrich von Hayek would put it, will not dictate my thoughts. 

Εχω την εντύπωση-συγχωρέστε μου την αλαζονεία και την αυταρέσκεια-πως το παραπανω απόσπασμα δεν χρειάζεται μετάφραση, γιατί πιστεύω πως όλοι οι λημεριώτες είναι αγγλόφωνοι. Αυτό που χρειάζεται το παραπάνω απόσπασμα , είναι -απλώς –συμπλήρωση: Σκοπεύω και γω να παραμείνω η άρχουσα της ελληνικής και προσωπικής συνείδησής μου και να μην αναγνωρίζω με τη σειρά μου την όποια  ιστορική «αλήθεια» προσπαθήσουν να μου επιβάλουν  κράτη και κρατικοί φορείς  έστω «διά του νόμου», αγαπητή Σοφί.

Σχόλια»

No comments yet — be the first.

Σχολιάστε

