jump to navigation

Ο λευκόχρυσος, οι φτωχοί και η Action Aid 9 Απριλίου, 2008

Posted by mariandr in ANAPTYSSOMENES HORES, Ανθρώπινα δικαιώματα, Διεθνής Οικονομία, Περιβάλλον, PAGOSMIOPOIISI, PALAIA KIMENA TOU 2008.
comments closed

Αθήνα, 9 Απριλίου 2008

Οι φτωχοί πληρώνουν το υψηλό κόστος του λευκόχρυσου***

«Οι μεγάλες εταιρείες εξόρυξης μεταλλευμάτων πρέπει να λογοδοτούν για τη δράση τους» τονίζει η ActionAid στη νέα της έκθεση για την εταιρική κοινωνική ευθύνη, η οποία παρουσιάστηκε στην Επιτροπή Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της Νοτίου Αφρικής. Η έκθεση αποκαλύπτει πως οι φτωχοί κάτοικοι απομακρυσμένων αγροτικών περιοχών στο βόρειο τμήμα της Νοτίου Αφρικής, έχασαν τη γη τους και την πρόσβαση σε πόσιμο νερό, λόγω των μεταλλευτικών δραστηριοτήτων της Anglo Platinums Potgietersrus Limited (PPL), της μεγαλύτερης εταιρείας λευκόχρυσου στον κόσμο.

(περισσότερα…)

Ήρθα σήμερα εδώ ως συμπατριώτης σας. Λοιπόν…Αγαπητοί μου συμπατριώτες…» 9 Απριλίου, 2008

Posted by mariandr in Επιστήμη, Ελληνισμός στον Κόσμο, Μνήμες του λαού μου, Ομογένεια, PAGOSMIOPOIISI, PALAIA KIMENA TOU 2008.
comments closed

«Η αναγέννηση των Ελληνικών Γραμμάτων στον κόσμο σήμερα». Αυτή ήταν η θεματική της ημερίδας που διοργάνωσε το σχολείο της «Ελληνικής Παιδείας» στις 19 Ιανουαρίου στο ιστορικό αθηναϊκό κτίριο του «Φιλολογικού Παρνασσού», και, με το που πήρα τη σχετική πρόσκληση στα χέρια μου, ήμουν σίγουρη για δύο πράγματα: Το πρώτο, πως έπρεπε πάση θυσία να καλύψω το ρεπορτάζ αυτό, καθώς, η παιδαγωγός μου στα ατίθασα εφηβικά χρόνια, η Αγγελική, η Φιλόλογός μου, αυτή που επέμενε στο τρίπτυχο «Ευπρέπεια-Αξιοπρέπεια-Μεγαλοπρέπεια», όντας και αποστολέας της πρόσκλησης, κατ ουσίαν με το δικό της, μοναδικό τρόπο, μου έδινε εντολή να παρευρεθώ, δεν με προσκαλούσε απλώς, λόγω της δημοσιογραφικής μου ιδιότητας. Το δεύτερο, ήταν πως η ημερίδα αυτή, ημερίδα με ομιλητές ονομαστούς Ελληνιστές της Δύσης, θα ήταν κάτι παραπάνω από ‘μία ακόμα ημερίδα για την Ελληνική Γλώσσα». Δεν έπεσα έξω.

(περισσότερα…)